Opowieść o domu


"W architekturze nie chodzi o budynki, ale o ludzi. Tą kampanią chcemy zmienić sposób myślenia i myślenia o przestrzeni w Polsce. W tym przejawia się awangardowa osobowość marki Invest Komfort."




Rafał Grzeszkowski

Creative Director



Czym jest dla Ciebie „dom”?
Krótkie słowo o milionach znaczeń

Invest Komfort, lider rynku nieruchomości premium, zadał pytanie o znaczenie słowa „DOM” wybitnym postaciom świata kultury, sztuki i architektury.



Ich odpowiedzi stały się podstawą dla albumu "Opowieść o domu",
stworzonego wspólnie z Label Magazine.

Premierę albumu świętowaliśmy
w Narodowej Galerii Sztuki Zachęta.


Wydarzenie zgromadziło wiele gwiazd, artystów, architektów, dziennikarzy, biznesmenów oraz miłośników najwyższej klasy architektury i designu. Stało się również wydarzeniem medialnym.

Inicjując kampanię „Opowieść o domu”, stworzyliśmy platformę wymiany myśli na temat „domu”. Dialog inicjują wywiady z ludźmi kultury: Agnieszką Holland, Marcinem Kydryńskim i Jackiem Porembą, które w odcinkach publikujemy w mediach społecznościowych. Naszą ambicją jest pokazać́, że „dom” to pojęcie wielowymiarowe, któremu warto poświęcić nieco uwagi.

Inicjując kampanię „Opowieść o domu” stworzyliśmy platformę
wymiany myśli na temat „domu".

Zobacz następny

Jak atrakcyjnie pokazać
zaangażowanie społeczne lidera rynku?

Nowa platforma komunikacji Velvet Care nie tylko komunikuje innowacje firmy w zakresie ESG, ale także promuje dobre praktyki i w czytelny sposób przedstawia korzyści dla konsumenta.

POZNAJ SZCZEGÓŁY